Chansade

I dag skulle jag och min vän Jeanette äta lunch ihop, men när jag vaknade i morse hade jag så jäkla ont i huvudet att jag knappt tog mig ur sängen så att jag kunde ta pillren. Två timmar senare hade pillren inte fått ner smärtan något och då började jag fundera på att ställa in lunchen. Som tur var så avtog smärtan lite under förmiddagen så lunchen blev av trots allt.  :)
De smärtstillande pillren tar inte bort smärtan helt, de bara dämpar den lite. Men tack vare dem kan jag i alla fall göra saker, utan dem gör det ju så satans ont att jag knappt ens kan röra mig; när det gör som mest ont så gör det till och med ont i huvudet när jag sväljer!  :(
 
Så i kväll gjorde jag något som jag kanske inte borde ha gjort. Eller också så gör det ingen skillnad. Jag körde nämligen ett Body Combat-pass!  :O  Jag kunde inte hålla mig från träningen längre; det är mer än två veckor sedan jag tränade senast och under de senaste dagarnas sängliggande har jag haft träningsabstinens.
Ska jag vara ärlig så var jag faktiskt lite nervös innan passet; jag riskerade ju att få ordentligt ont av att träna. Men jag försökte att ta det lite lugnt och när passet var slut hade jag inte så mycket mer smärta än innan passet började. Gissa om jag var glad!  :)  Jag ska inte heller ta ut något i förskott bara för att jag kunde träna i kväll; för även om det nu några timmar efter passet fortfarande inte gör så ont så kanske jag får sota för det här i natt eller i morgon.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0