En gång till

Japp, det blev ett nytt besök på akuten i dag. Jag hade inte riktigt lika ont i huvudet i dag men jag tyckte ändå att det var lika bra att åka tillbaka. Tre och en halv timmas väntan och fem minuter med en läkare resulterade i ett recept med smärtstillande piller. Jag upplevde att läkaren i dag inte alls var lika noggrann som läkaren i lördags, och det kändes som att han kanske inte riktigt tog min huvudvärk på allvar. Han verkade inte bry sig om allt det som läkaren i lördags gjorde med mig och ett ryggmärgsprov nämnde han inte ens. Hans diagnos var "spänningshuvudvärk" och mot det ska jag äta pillren som jag fick på recept 3 gånger om dagen i 4-7 dagar. Jahopp.  :/

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att det ändå inte är värre än vad dagens doktor tror att det är. Fick du några andra råd då mot spänningshuvudvärken, alltså typ övningar för att släppa på spänningen? Som sagt, hoppas det blir bättre, ja helt bra förstås. Bamsekram!

2014-06-17 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0