Andas in, andas ut

I dag var jag på vårdcentralen för astma-utredning som jag hade fått tid till. Jag fick andas in och ut på olika sätt och i olika apparater. Sedan fick jag inhalera något som skulle vidga mina luftrör och vänta 15 minuter. Därefter gjordes andningsproven om igen på samma sätt. När utredningen var färdig fick jag resultatet; jag har inte astma.  :)
Det var som jag och min läkare anade, så nu kan vi i alla fall utesluta det. Men vad beror hostan på? Får se vad läkaren säger när hon ringer mig.
 
Något annat som inte är så roligt är att jag vaknade med ordentligt halsont i morse. Är det en ny förkylning på gång? Ja varför inte? Det är ju fyra veckor sedan senast, så det är väl dags igen. För åttonde gången på 14 månader!  ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0