STHLM Fields

Jag var som sagt på STHLM Fields i går, en nystartad (och än så länge) endags-festival. Det var tyvärr regnigt och kallt hela dagen.  :(  Det var ju inte första gången; jag syftar så klart på Sonisphere i augusti 2010 när det ösregnade hela festivaldagen och vi vadade i lera långt upp på smalbenen. Vad är det med Stockholm och rockfestivaler? Varför kan det inte vara bra väder då?  :/
 
Det var flera band som spelade, men jag var mest intresserad av att se Ghost
 
 
och Metallica.
 
 
Lagom upptinad ska jag nu svida om och gå på 40-årsfest.  :)

Kommentarer
Postat av: joly

I kvällspressen klagade besökarna på extrema matköer(?). Först fick dom köa jättelänge för att beställa, sen fick dom ställa sig i en annan kö för att få maten. Har för mig om att det var samma kassa upplägg på Sonisphere? "Säljer vi korv här?". Öh, daah...

Svar: Det var faktiskt lite Sonisphere-känsla och jag tänkte på det när jag var där. Vi stod nästan en timma i kö när vi skulle köpa mat, och det var inhägnade områden vid ölförsäljningen. De hade även de där "boskapsfållorna" som Sonisphere hade och man fick bara köpa max 2/köp. :/
pily

2014-05-31 @ 22:15:26
URL: http://joly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0