Uppmärksammad frisyr

Snurrade runt i grannstaden en stund på eftermiddagen i dag när jag försökte hitta hem till en vän som bor där. Hamnade helt fel så hon fick guida mig rätt via telefon.  :P  *Gillar verkligen inte att köra bil i den staden!*
 
Mitt hår blev lite kortare i dag. Det var verkligen välbehövligt! Nyklippt åkte jag till gymmet för att köra ett Body Combat-pass, och då hände något roligt. Innan passet började så frågade en av de andra deltagarna om jag hade klippt mig och sa att jag var fin i håret. Jag känner inte henne egentligen, men vi går ofta på samma pass så det har ju blivit så att vi hälsar och byter några ord ibland. Så det var roligt att hon kommenterade mitt hår.  :)
När passet skulle börja så sa instruktören också att jag var fin i håret.  :D  Jag går ofta på hennes pass eftersom hon är en av de bästa instruktörerna, så det var roligt att även hon uppmärksammade att jag hade klippt mig.
Men det roligaste hände när passet var slut. Då kom en annan tjej fram och sa att jag var fin i håret. Henne känner jag inte alls. Jag ser henne ofta på samma pass som jag går på, men jag har aldrig pratat med henne och vi har aldrig ens hälsat på varandra. Så det var jätteroligt att en helt "okänd" person sa att jag var fin i håret.  :D
 
I dag är det två år sedan Raven blev min katt på pappret. Det fick Raven och Saga fira med lite extra god mat.  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0