Långfredag

Det blev ett pass Body Pump på förmiddagen i dag och jag räknar med att få lite träningsvärk.  ;)  När jag åkte och handlade lite senare på dagen så unnade jag mig en vaniljmunk för 5:-. Efter att ha betalat och var på väg ut råkade jag titta på kvittot och fick se att jag hade fått betala 10:- för munken. Det är ju inte mycket att bråka om egentligen, men jag gick till kundtjänst och visade kvittot. Det var inga problem; jag fick fem kronor tillbaka, och dessutom en rabattkupong på 25:- att använda nästa gång jag handlar!  :O  *Bra service*
 
I kväll skålade jag för morfar som skulle ha fyllt år i dag. Jag hoppas att han firar där han är nu.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0