Nytt jobb

I dag började jag på mitt nya jobb som djurvårdare på AniCura Jägarvallens Djursjukhus.  :o)  Till att börja med ska jag jobba extra där under tiden som jag studerar, så det kommer alltså att bli en hel del kvällar och nätter.
 
 
Nu ska jag gå bredvid några dagar för att lära mig rutinerna och mycket annat, så förutom i dag ska jag jobba i morgon och i övermorgon också. I dag fick jag bland annat vara med på röntgen av en hund och två katter. Behöver jag säga att hunden var den som var mest medgörlig?  ;)
Det är mycket nytt att ta in och att lära sig och det är mycket spring fram och tillbaka, så nu är jag trött i både huvudet och benen. Men det var roligt!  :)
Jag måste försöka plugga lite på kvällarna också, för vi har fyra prov inplanerade efter det här "lovet".

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till nya jobbet :)

2015-04-09 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0