Inte mycket sport

I dag kunde jag äntligen titta lite på friidrotts-vm som har pågått hela veckan. Jag har tyvärr inte haft möjlighet att se något av det alls den här gången förrän i dag som var den sista dagen. Sportintresserad som jag är så tycker jag så klart att det är tråkigt att missa så mycket roligt, så jag funderar lite på att försöka vara ledig när det är sommar-os nästa år. Fast egentligen vill jag ju kunna titta på ganska många olika sportevenemang och då skulle jag behöva vara ledig väldigt ofta...  ;)
 
På tal om ledig; den här helgen blev ju väldigt kort eftersom jag jobbade i går. Nu ska jag strax lägga mig och sova, i morgon är det praktik igen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0