Prov och träning

Efter provet som jag hade i Djursjukvård (infektion, inflammation, sår, läkning och behandling) i går kändes det inte så bra. Det var några svar som jag inte var nöjd med, så jag grämde mig lite i går kväll. I dag fick vi veta resultaten och jag fick ett A på det här provet också. *Puh*  :D
 
Efter drygt två veckors träningsuppehåll på grund av den där jäkla halsvirusinfektionen som jag fick så körde jag ett pass Body Attack i kväll. Det är ju kanske inte det smartaste att efter ett så långt uppehåll starta träningen igen med ett av de mest intensiva passen. Jösses, vad jobbigt det var! Om jag inte har träningsvärk i morgon så är det något som är konstigt.  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0