Lång lördag

Den här dagen har känts så lååång. Jag vet inte varför, det har ju bara varit en vanlig lördag. Vädret har varit ganska dåligt, men jag tror inte att det är därför som den har känts lång. Jag har grejat lite och gjort en del saker som jag hade tänkt att göra, men trots det har tiden gått ganska långsamt. Flera gånger under dagen och kvällen har jag tittat på klockan och tänkt "Va? Är den inte mer?". Det är ju märkligt att en så här lugn dag är så lång medan dagar som man vill ska vara långa går så fort. Som t.ex. dagarna på SRF som varje år svischar förbi innan man knappt hinner blinka. Man längtar och längtar och så äntligen sitter man i bilen på väg dit och *blink* så är man på väg hem igen och får längta ett år igen till nästa gång.  :/
Det är fortfarande en dryg timma kvar av den här dagen, men nu får den vara slut. Nu lägger jag mig och läser ett kapitel eller två innan det är dags att sova.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0