SRF 2015

Onsdag: Vi åkte ganska tidigt och var framme i Pukavik vid halv-tretiden. Efter att ha installerat oss i vårt rum umgicks vi lite med de andra gängen i huset innan vi åkte in till festivalområdet. Vi hämtade ut våra armband, köpte öl och gled runt lite på området en stund. Jag hade tänkt att se Evergrey och D-A-D, men det var så kallt på kvällen att jag och några av de andra i gänget åkte tillbaka till huset. Där hade vi i stället fest till långt fram på småtimmarna.  :D
 
Torsdag: Vi hade som vanligt lite förfest i trädgården innan vi åkte in till festivalområdet. Jag började med att se Children of Bodom
 
 
och sedan Slash.  :)
 
 
Efter det hann jag med lite av Airbourne innan det var dags för Toto.
 
 
Jag fortsatte med Hammerfall
 
 
och sedan Def Leppard
 
 
innan kvällen avslutades med Ghost.
 
 
Fredag: Vädret var jättebra så det blev självklart mycket häng i trädgården.  :)  En hel del drickbart, lite snacks, mycket prat och skratt, en del musik, och till och med lite allsång.  :P
 
 
Inne på festivalområdet började jag med att se Dokken.
 
 
Jag träffade min kusin.  :)
 
 
Kvällen fortsatte med Backyard Babies
 
 
och avslutades med lite Mötley Crüe.
 
 
Lördag: Vädret var kanon men trots det blev det lite lugnare i trädgården; själv åkte jag in ganska tidigt till festivalområdet.
 
Efter att ha sett lite av Hardcore Superstar
 
 
gick jag vidare till en annan scen för att se det jag åkte in tidigt för; Torsson. Inte för att jag tycker att de är bra utan för att jag har en släkting på sång.  :P
 
 
Sedan blev det lite tyngre tongångar igen i form av Five Finger Death Punch.
 
 
Lite Eluveitie
 
 
innan jag avslutade årets SRF med lite Judas Priest.
 
 
Sveriges bästa festival tog som vanligt slut alldeles för fort. Men precis som vanligt har det också varit lika bra och lika roligt som alla andra gånger.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0