"Lite ont"

Mitt finger är lite svullet och gör fortfarande lite ont, och jag kan inte böja det eller använda det som man ska för betten tog precis vid yttersta leden.  :(
Men i två dagar har jag haft mycket ondare i min arm där jag fick stelkrampssprutan. Jäklar, vad ont jag har! Det är en grym smärta längst upp i armen, ungefär i muskelfästet, vilket gör att jag inte kan röra armen eller lyfta den. Det har varit värst i dag; det gör ont bara man nuddar det området lite, det gör t.o.m. ont av att kläderna ligger emot.  :O
Det är tydligen normalt att det kan göra lite ont efteråt och att man kan få lite feber. "Lite ont"?!?  :S  Nu är det i och för sig väldigt många år sedan jag fick en stelkrampsspruta senast, men jag kan inte minnas att det gjorde så här jäkla ont då.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0