Konsert med feber

När jag vaknade i går morse anade jag att en förkylning var på gång. Jag har ju haft lite känningar till och från i ett par månaders tid, men varje gång jag har trott att den ska bryta ut så har det varit falskt alarm. Det var det inte den här gången. Jag förstod direkt när jag vaknade att det nog var på riktigt nu, så jag avstod från Body Combat-passet i går förmiddag. Det visade sig vara ett bra beslut, för ju längre dagen gick desto tydligare blev det att jag skulle bli förkyld.
 
Sjuk eller inte; på eftermiddagen fixade jag till mig så gott det gick och åkte till Jönköping för att på kvällen se en konsert med In Flames.
 
 
Det var en bra konsert men febrig som jag var så var jag ganska nöjd när vi kom tillbaka till mitt övernattningsställe och jag äntligen kunde vippa ner mig i horisontalläge. I dag är jag dunderförkyld.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0