Repris på rockig brällopsfest

I går åkte jag "hem" igen, den här gången för att festa loss lite hos kusin Sofie och hennes man. För fem år sedan hade de en lyckad bröllopsfest med hårdrockstema, så nu hade de en ny fest med hårdrockstema. Den påminde ganska mycket om den förra; bra väder, trevliga människor, bra musik, god mat och mycket dricka.  :o)
 
 
Det bjöds även på konsert med Iron Maiden, Metallica och andra kända band.  ;)
 
 
Sportintresserad som jag är så kunde jag inte låta bli att hålla lite koll på finalmatchen i fotboll samtidigt som festen pågick. De svenska damerna var i OS-final för första gången någonsin och de vann ett silver efter 2-1 till Tyskland. Så bra gjort! Hurra!  :D
Festen fortsatte tills de sista gästerna gick hem vid 3-tiden. Då var jag vaken en stund till och tittade på OS till ungefär klockan 04.00.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0