Skogsröjet

I fredags förmiddag åkte jag, Kicki, Pia och Laila till Rejmyre för att rocka loss på Skogsröjet. Vi hyrde ett rum i ett hus som visade sig ligga på bara några minuters gångavstånd från entrén till festivalområdet. Så guld!  :D
Det bodde några andra festivalbesökare i huset också. Det var riktigt trevliga rockers och vi hade väldigt trevliga och roliga förfester i trädgården tillsammans med dem.  :o)
 
 
Inne på festivalområdet spenderade vi ganska mycket tid i öltältet  ;)  men jag såg så klart några konsterter också. Jag såg lite eller hela av bl.a. följande konserter:
 
Doro
 
 
Kamelot
 
 
W.A.S.P.
 
 
Tarja
 
 
Helloween
 
 
och Airbourne.
 
 
Sammanfattningsvis om Skogsröjet 2016; bra musik, bra boende, bra väder, bra vänner och andra trevliga människor och nya bekantskaper. Jag är nöjd med den här helgen!  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0