Möte på affären

Ännu en arbetsvecka är gjord och även den här veckan har gått fort; det är redan fredag igen. Jag har varit ganska trött och seg, framför allt på kvällarna efter jobbet, men jag har ändå hunnit (orkat) med att montera ihop en garderob och köra lite Body Combat.
 
Efter jobbet i dag gick jag till affären för att handla lite på vägen hem. Inne på affären träffade jag på en kompis mamma som jag stannade och pratade lite med. Jag har inte sett henne på flera år och senast jag träffade henne var på samma affär!  :O  Lite konstigt och roligt på samma gång.  :)
 
I kväll har det varit en lugn fredagkväll framför tv-n, i morgon ska jag hälsa på min systerdotter och på söndag ska jag dricka glögg.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0