Gapa stort!

I går var jag hos tandläkaren och lagade mitt hål. Jag överlevde.  ;)  Jag ville så klart ha bedövning och det kändes knappt när jag fick den. Sedan började tandläkaren att borra och fixa och det gick hur bra som helst. Det som var jobbigt var att ha en massa olika saker i munnen under hela ingreppet. Jag räknade till hela sju olika saker i munnen samtidigt!  :O
Jag var färdig strax före klockan 11 och tandläkaren sa att bedövningen skulle släppa 1-1,5 timma senare, så jag räknade ut att det skulle bli lagom till lunch. Bra! Så blev det inte... När det var dags för lunch var jag fortfarande lika bedövad som jag hade varit hos tandläkaren, så jag hade lite problem med att äta. Jag fick be om ursäkt till djurägare flera gånger för att jag såg konstig ut och inte kunde prata ordentligt. En djurägare sa att han trodde att jag hade en snus under läppen!  :´D
 
Bedövningen släppte inte förrän framåt 18-tiden i går kväll, lagom tills jag skulle köra ett Body Combat-pass. Det var en ny release och den var faktiskt ganska jobbig. Jag fick kämpa för att orka igenom hela passet och jag kände mig plötsligt väldigt otränad. Men efter passet hörde jag flera andra som också tyckte att det var jobbigt, så då var det inte jag som hade dålig ork.  :)
 
I dag har jag haft glitter i håret eftersom det är Lucia. Det är inte helt regelrätt när man jobbar inom djurvård, men jag var mestadels i receptionen i dag så då var det lite mer ok.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0