Mycket mat i helgen

I fredags kväll var jag ute med några kollegor från jobbet. Vi åt skaldjursbuffé på "von Dufva" och jösses, vad mätta vi blev! Det var vanliga räkor, rökta räkor, havskräfta, hummer, krabba, musslor och lax. Till det fanns det massor med tillbehör som vitlöksbröd, aioli, röror, såser, grönsaker, sallader och mycket annat. Så gott!  :)
 
På förmiddagen i går körde jag ett Body Combat-pass där instruktören teamade med en gästinstruktör. Kul!  :o)
 
I går kväll var jag ute och åt igen. Då var det med ett par tjejer som jag gick utbildningen ihop med. Vi åt mat på "Sangria" och uppdaterade oss lite om vad som har hänt sedan vi slutade utbildningen. Det var mycket trevligt.  :)
 
Nu är det dags att sova, det är ny arbetsvecka i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0