Påsk med vårväder

I dag åkte jag "hem" för fira påsk. Det var jättefint vårväder så först tillbringade jag en ganska lång stund med mina syster- och kusinbarn på den traditionella påskmarknaden innan vi som vanligt åt påsklunch hos min kusin med familj.
 
Raven har i dag fått börja att äta torrfoder igen. Det går hur bra som helst; det märks inte att hon är helt tandlös. Hon fick den sista dosen med smärtstillande i går, men från och med i dag får hon fodertillskott i pillerform som ska vara bra för hennes urinblåsa och urinvägar. De pillren ska hon äta en lång tid framöver, men det går bra att ge henne dem också. Hon är så duktig!  :)
 
Nu ska jag snart lägga mig och läsa ett kapitel eller två innan jag somnar. Jag ska försöka att vakna ganska tidigt i morgon och hinna med att göra några måsten innan jag åker iväg på ytterligare ett påsk-firande.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0