Hål

Strax före klockan åtta i morse satte jag mig i väntrummet hos tandläkaren och ungefär trekvart senare var jag tillbaka i väntrummet för att boka en ny tid. Jag hade nämligen ett hål.  :(  Jag har inte behövt att laga något hål på många många år och att behöva göra det nu igen är inget jag ser fram emot. När jag var liten hade jag ganska många hål och de lagades utan bedövning för då tyckte jag inte att det behövdes.  *Tuffare då än vad jag är nu*  Nu kommer de inte i närheten av mig med en borr utan bedövning, helst skulle jag vilja vara helt knockad och slippa vara medveten om vad som pågår i min mun.  :/
När jag stod där och skulle boka en ny tid sa kvinnan bakom disken att de hade fått ett återbud ungefär en och en halv timma senare i dag och undrade om jag ville ha den tiden. Jag tackade vänligt Nej, dels för att det var många borta på jobbet i dag på grund av sjukdom och vab och jag kände att jag behövde gå till jobbet så fort som möjligt, och dels för att jag inte var mentalt inställd på att laga ett hål. Så det bokades en tid i december i stället. "Yippie"...  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0