Konsert på Globen

Jag körde ett pass Body Combat i går förmiddag och jag kände ingenting alls i vristen. Så bra!  :)
 
Efter lunch åkte jag och Catrin till Stockholm för att gå på konsert på Globen. Första förbandet var Crobot. Jag hade aldrig hört eller sett dem innan. Andra förbandet var Airbourne. Det bandet känner jag i alla fall till; jag har sett dem spela på SRF. Till slut var det äntligen dags för Volbeat som vi var där för att se. Jag har sett dem några gånger förut. Senast jag såg dem var när de headline-ade på lördagen på SRF för två år sedan, och det var en riktigt bra konsert. Det var bra i går också; det var fullt ös från start och de levererade många bra låtar.  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0