Skaldjursfrossa

Söndag kväll igen och redan en ny jobbvecka i morgon. Den här helgen har gått fort (som vanligt) trots att jag inte hade så mycket planerat. Helgen började väldigt trevligt i fredags kväll när jag var ute med kollegorna på jobbet. Vi åt skaldjursbuffé på "Von Dufva" (igen) och den går man inte hungrig från. Sååå gott!  :o)
I går gjorde jag inte så mycket, jag och Raven hade en ganska lat dag. I dag har jag gjort desto mer; jag har kört sommardäcken till förrådet, köpt byrå, burit saker, packat upp och hängt in kläder, packat upp och organiserat lite i badrummet, diskat, dammsugit och lagat mat.
Nu ska jag lägga mig och läsa ett kapitel eller två innan det är dags att sova.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0