Syrrans halvmara

I dag har jag varit i Jönköping och hejat in min syster i mål på hennes första halvmara. Jag mötte upp hennes sambo, min systerdotter och hennes kusin och vi åkte till två olika platser längs banan och hejade på syrran när hon passerade. Sedan tog vi oss till målområdet för att se henne springa i mål.
Jag är grymt imponerad av hennes prestation. Hon som aldrig har varit den sportiga typen började springa för bara ett par år sedan och det längsta som hon har sprungit innan dagens lopp är ca 1,2 mil. I dag sprang hon alltså 2,1098 mil!  :O
Hon var inte bland de främsta och hennes tid var inte den bästa, men hon kämpade och tog sig hela vägen runt och in i mål. Så bra jobbat!  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0