Min bebis har blivit stor

Inget jobb i dag, men däremot var jag på besök på Djurdoktorn. Jag lämnade in lilla Fanta där i morse för det var dags för henne att bli kastrerad. Trots att jag själv numera jobbar med djursjukvård och trots att jag litar på mina före detta kollegor så var det en lite nervös väntan i dag. Det är ju lite speciellt när det är ens eget djur det handlar om.  :)  På eftermiddagen fick jag äntligen hämta hem henne. Hon var nyvaken och fortfarande väldigt trött, så jag bäddade ner henne i en kattbädd på sängen och så låg vi där en lång stund.
Nu har hon piggnat till lite så hon har både ätit och försökt att ta av sig kragen. Den är inte populär!  ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0