HLR

Jag hade planerat att göra ett ärende direkt efter jobbet i dag. Jag hade bestämt mig för att göra det i dag eftersom det var den bästa dagen den här veckan med tanke på träning och lite annat. Så när jag gick till jobbet i dag var jag helt inställd på det, ända tills vi hade dagens morgonmöte klockan åtta i morse. Då pratade vi om HLR-kursen som vi skulle ha direkt efter jobbet i dag. Den hade jag helt glömt bort!  :O  Den har varit planerad länge, men jag hade tydligen lyckats att förtränga det. Mitt ärende blev med andra ord inte gjort i kväll för i stället för att sluta kl. 17.00 övade vi på hjärtkompressioner, inblåsningar och hjärtstartare i drygt två timmar.  :/
Nåja, ärendet ordnade sig på lunchen, HLR är bra att kunna, hjärtstartare ska vi få en till jobbet så det kan vara bra att veta hur man använder en sådan och kursen innebar drygt två timmars övertid på lönespecen.  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0