Mycket om och med katter

Just nu handlar mitt liv väldigt mycket om katter och framför allt då kattungar. De tre senast tillkomna i gänget ska matas regelbundet vilket betyder att jag får gå upp mitt i natten och gå hem från jobbet på lunchen. Det betyder brist på både sömn och mat för mig, men det är det värt.  ;)  Min fina Raven är så duktig och hjälper till med tvättandet.  :D
Nu har de tre övergivna bebisarna blivit kändisar också. I dag var det en artikel i tidningen "Folkbladet" och nu i kväll fick jag se att det även var en artikel i "Expressen". När jag var hemma på lunchen i dag var en reporter här och filmade för ett inslag i "24Corren".
När det gäller Mona så kämpar jag med att få henne att förstå att jag inte ska äta upp henne eller hennes bebisar; jag ska inte ens smaka på dem.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0