Andra jobbet

I dag gjorde jag mitt första arbetspass på mitt andra nya jobb. Det är inte ett nygammalt jobb utan ett helt nytt, men ändå på ett sätt välbekant. Jag ska jobba lite extra på timmar i receptionen på gymmet där jag tränar. Det finns två anläggningar här i stan och jag ska vara på båda vid behov, men mestadels på den mindre anläggningen. Nu ska jag jobba i morgon förmiddag och söndag eftermiddag också, och jag har flera arbetspass inbokade framöver.  :)
 
Jag hann med en fika på Djurdoktorn på förmiddagen i dag också. Jag och chefen diskuterade jobb där i mellandagarna. Alla tre jobben vill ha mig de dagarna, så nu får vi se hur jag ska fördela mig och när jag ska jobba var under jul- och nyårsveckorna.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0