Dubbelt så många tassar

Det är fullt slagsmål här om dagarna nu. Nej, det är inte Raven och Fanta som slåss med varandra, det är JAG som slåss med dem!  :O
De måste ta ett avmaskningsmedel en gång per dag i fem dagar och det är tydligen jätteäckligt för de kämpar verkligen för livet när jag försöker spruta in det i munnen på dem. De ska ha mängd efter kroppsvikt, så Fanta ska "bara" ha en enmillilitersspruta (vilket är illa nog) medan Raven måste få två stycken. Det betyder att när jag väl har fått i henne en så måste jag ladda om den och göra om proceduren.  :/
Det är som en kamp på liv och död; i stället för fyra tassar med vassa klor är det som att de har åtta tassar med supervassa klor, och jag ligger bokstavligen på golvet och brottas med dem. Mina händer och armar är fulla med rivsår och det är fläckar av avmaskningsmedel på golvet i köket, hallen, vardagsrummet och sovrummet.
Två gånger avklarade, tre kvar...  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0