God mat och prat

Den här helgen har varit både social och lugn. I fredags kväll träffade jag några före detta kollegor från mitt senaste jobb. Vi åt först mat på "Pinchos" och sedan drack vi drinkar på "Yellow Fellow".  :o)
I går åkte jag och Claes till Jeanette och hälsade på henne. Hon bjöd på god lunch och lite senare även på gott fika. Vi satt och pratade i drygt sex timmar, det var så trevligt!  :)
Jag kom inte hem så sent i går kväll, men när jag hade lagt mig och läste några kapitel i en bok så fortsatte jag att läsa ända tills jag hade läst ut boken. Jag somnade inte förrän vid 4-tiden i morse!  :O  Skönt att jag kunde sova länge i dag och bara ta det lugnt efter det.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0