Inte bara lat

Vad har jag gjort sedan jag slutade jobba i torsdags? Jag har inte enbart latat mig. I fredags var jag på en anställningsintervju och på kvällen var jag hos en kollega som bjöd på vin och tilltugg. Trevligt!  :)
I lördags körde jag iväg den trasiga tv-n och annat skräp till återvinningen. I söndags var jag på IKEA och utnyttjade en del av mitt presentkort som jag fick av mina snälla kollegor.  :o)
I går hämtade jag ett lass saker från förrådet och på kvällen körde jag ett pass Body Combat, och i dag har jag varit hos tandläkaren. Jag har även hunnit ta tag i saker här hemma så jag har klarat av några måsten varje dag. Jag har så klart också gjort det viktigaste av allt; gosat mycket med kissarna.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0