Förkylning och snöoväder

Det var inget falskt alarm den här gången, jag är dunderförkyld. Så typiskt! Jag är ju helt ledig från jobb i helgen och jag har roliga saker inplanerade. Dels ett 100 minuters Body Combat-maraton i morgon förmiddag och dels öldrickande i morgon kväll. Skit också!  :(  Men envis som jag är vägrar jag att ge upp hoppet; får se hur jag mår i morgon.  :/
 
Det var inte så roligt att åka varken till eller från jobbet i dag. Det har varit ett riktigt snöoväder med dålig sikt, översnöade vägbanor, snörök och halka, och dessutom i mörker åt båda hållen. Jag och många fler körde i 60-70 km/h nästan hela vägen både dit och hem, vissa sträckor var hastigheten nere på 50 och ibland till och med bara 40 km/h. Det tog så klart mycket längre tid att åka, men jag tog mig både fram och tillbaka utan att hamna i diket. Nu är det dags för lite välförtjänt sömn.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0