Gn´R på Ullevi

I går åkte jag, Claes och Maria till Göteborg. Vi installerade oss där vi skulle sova och laddade upp med lite dricka innan vi åkte ner på stan för att först äta lite mat och sedan gå vidare till Ullevi där vi skulle se Guns n´ Roses. Vi struntade i förbanden och kom in på Ullevi precis lagom till att killarna gick upp på scenen. Jag saknar fortfarande två av originalmedlemmarna men jag tycker att konserten var lika bra i går som när vi såg dem i Stockholm förra sommaren. Några låtar var utbytta, men de som jag ville höra var med och de spelade runt en kvart längre i går, så jag är nöjd. Man får verkligen valuta för pengarna; de är bra, de levererar och de gör det i nästan 3,5 timma!  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0