Inte så mycket sol och bad som det var tänkt

Jag skulle ha tre lata dagar med sol, bad och kanske någon öl på en uteservering. Det blir sällan som man har tänkt sig, så även de här tre dagarna.
I fredags förmiddag när jag i stort sett var redo att ge mig ut i solen fick jag ett telefonsamtal som resulterade i att jag spenderade nästan hela fredagen på akuten i stället.
I går blev det inte heller något solande och badande, för då tillbringade jag också en del av dagen på sjukhuset. Men jag lyckades i alla fall att ta en öl med ett par kollegor i går kväll. Den ölen var välbehövlig efter pärsen på akuten i fredags.  :/
I dag kunde jag äntligen åka iväg för lite sol och bad några timmar. Tack vare värmeböljan som har hållit i sig så länge nu badade till och med jag! Två gånger!  :D
Efter några sköna timmar i solen gjorde jag ett besök på sjukhuset igen. Jag ska kanske gå dit i morgon också efter jobbet. Det passar bra eftersom jag jobbar på Djurdoktorn hela veckan som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0