Nöjen med olika kollegor

I går var jag på Garden Party med kollegorna på Djursjukhuset i Jönköping. Eftersom vi har personal på plats dygnet runt var det bland annat därför som en del inte var med, men vi var ett ganska stort gäng ändå. Vi var på restaurang "Guvernören" där vi blev bjudna på grillbuffé med tillbehör, drinkbiljetter, kaffe och jordgubbstårta och en egen DJ som spelade hela kvällen. Vår partykommitté hade ordnat en femkamp där vi blev indelade i lag för att tävla i grenar som hade inslag av djursjukvård. En rolig och trevlig kväll!  :o)
I morgon kväll ska jag umgås med mina kollegor på Djurdoktorn i stället. Då ska jag vara med i deras lag på Blodomloppet.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0