Tre dagar med sol, mat och shopping

Jag har haft tre lediga dagar igen. Så skönt!  :)  I lördags åkte jag, syrran och Maria till Ullared för att shoppa och dricka vin. Vi hade hyrt en radstuga och på kvällen satt vi på den tillhörande uteplatsen i det sköna vädret. Jag handlade dock inte så mycket; jag köpte bland annat några saker till köket och fyndade en kortärmad topp för 9,95:-.  :D
På hemvägen i går stannade jag en stund hos syrran och co. för att äta lite innan jag fortsatte hem. Det bjöds på grillat och fint väder.  :o)
I dag har jag fixat lite här hemma, legat och läst ute i solen, klappat på katterna och kört ett BodyCombat-pass. Nu är det dags att sova; i morgon bitti ska jag susa iväg till Jönköping igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0