Scrapträff

Jag har varit på scrapträff i helgen. Så roligt! Det är en träff som anordnas här i stan ett par gånger om året. Jag har inte haft möjlighet att vara med tidigare, men nu fick jag äntligen chansen. När platserna släpptes för någon månad sedan anmälde jag mig direkt och hoppades på att jag kom med, vilket jag gjorde.  :)
Vi scrappade från kl. 10.00 till kl. 22.30 i går och från kl. 9.30 till kl. 18.00 i dag. Jag är lite långsam så på hela den tiden hann jag bara göra ett födelsedagskort och två layouter. Men jag är nöjd ändå; det var roligt att bara vara där, att sitta och scrappa, umgås med trevliga människor, äta gott och titta på alla andras alster. Man får så mycket inspiration, tips och idéer. Jag hoppas att jag kan vara med på nästa träff i vår också!  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0