Studiebesök i Göteborg

I dag var jag och en arbetskollega i Göteborg. Vi gjorde ett studiebesök på AniCura Västra Djursjukhuset och vi hann även med ett oplanerat besök på AniCura Kungskliniken. Anledningen till besöket var att vi skulle se hur deras butik ser ut för att få lite tips, idéer och inspiration till vår butik i Jönköping. Sedan ett par månader är jag nämligen butiksansvarig i Jönköping och jag delar den tjänsten med min kollega som jag åkte tillsammans med i dag. Så jag jobbar 25% som butiksansvarig och resterande procent som djurvårdare.  :o)
Utflykten i dag var både givande och rolig, speciellt med tanke på att vi fick en hel rundvandring på båda klinikerna.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0