Tandläkare, skidor och mys

Jag har haft tre sköna lata dagar. I fredags var jag hos tandläkaren på förmiddagen och efter det tittade jag in på mitt gamla jobb för att hämta rör till ett nytt avföringsprov. Det har inte blivit någon större förbättring med Raven´s magproblem, så jag ska skicka in ett nytt prov om några veckor.  :/
Men de två sakerna var de enda som jag hade planerat att göra. Resten av fredagen spenderade jag med katterna i lugn och ro hemma framför tv-n. Det har blivit en del tv-tittande både i går och i dag också, det har varit en massa skidor att titta på; utför, på längden och med skytte.  :)
Jag har klappat på kissarna, läst bok, tränat och hållit på lite med min födelsedagspresent som jag fick av syster när jag fyllde år; en Bullet Journal. En lugn och skön helg.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0