Julen kom och gick

Julen är över för den här gången och den passerade lika fort som alltid. Jag jobbade till kl 16.00 i söndags när jag stängde butiken och äntligen kunde gå hem och ha lite ledigt. Men jag är nöjd med försäljningen; av de fyra jular som jag har haft butiken så hamnade årets försäljningssiffror på silverplats!  :D
Julafton avlöpte som alla har gjort de senaste åren; först med släkten hos mormor och morfar där det är mat, Kalle Anka och julklappar. Sedan på kvällen med pappa, hans särbo och hennes dotter med familj där det är ännu mera mat och julklappar.
Igår blev det lite lugnt juldags-partaj med utgång. Jag var på "Harry´s" med mina vänner Ann-Sofie och Ariane. Vi gled mest runt och pratade med folk, och det var ganska intressant för det visade sig att nästan alla vi pratade med bor i Stockholm! Eftersom både Ann-Sofie och Ariane också är Stockholms-bor sedan en tid tillbaka så hade de väldigt mycket att prata med alla andra om och det gjorde att jag kände mig lite utanför. Men jag hade trevligt ändå.  :)
Idag sov jag ända till kl. 14. Det var riktigt skönt! Jag har ju jobbat järnet och sovit för lite under en längre tid så det var väl behövligt att få sova utan att behöva vakna en viss tid. Men i morgon är det Back To Work!

Kommentarer
Postat av: Maria

Glömde visst säga god jul,så jag får önska God Fortsättning o Gott nytt år! Har haft fullt upp med att fara land o rike runt:D Förra veckan åkte H och jag en snabbtur till London,shoppade julklappar o tittade in på Tussauds,jättekul! Och sen har vi åkt mellan jkpg-åtvid-göteborg för att fira jul med alla släktingar.

2007-12-27 @ 01:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0