Ont i vaderna! :(

Jag har grym träningsvärk i vaderna efter step-passet i lördags! Jag har så jäkla ont att jag inte ens kan gå normalt; det liknar mest ett trippande. Värst är det efter att jag har suttit stilla en liten stund och ska resa på mig, då har musklerna "stelnat" till och det är riktigt plågsamt de första stegen som jag stapplar iväg. *Aj aj* Förhoppningsvis har jag inte lika ont i morgon, jag har planerat att vara med på ett Core Express-pass då.

På onsdag drar andra säsongen av "mitt" radioprogram igång. Det ska bli jätteroligt att prata i radion igen! Programmet har fått nytt namn, så numera heter det  "Sex klockan sex". Nyheter för den här säsongen är att vi inte längre kör på fredagförmiddagar utan på onsdagkvällar, och i stället för 30 minuter blir det nu en hel timma! I programmet är det också en del som är nytt; bl.a. så är tävlingen helt omgjord. Det känns som att det kan bli riktigt bra! Jag är faktiskt lite pirrig i magen. Inte för att jag är nervös, utan mer av förväntan. Weee!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0