Paff på passet

För elva veckor sedan var jag på ett aerobic-pass där instruktören var helt ny men väldigt duktig. Efter passet frågade jag honom om han skulle ha några andra pass i veckan förutom det på onsdagar kl. 18.10. Tyvärr inte för tillfället, fick jag veta och det tyckte jag var lite synd eftersom jag skulle prata i radion just på onsdagar kl. 18.00.
Nu när radiopratandet är slut för säsongen så kan jag äntligen gå på hans pass igen, och idag var det dags.  :)  Innan passet började samlade han som vanligt in pass-biljetterna och när han kom fram till mig så sa han: "Välkommen tillbaka! Har du slutat att prata i radion nu?" Gissa om jag tappade hakan! Jag har inte sett människan på elva veckor, och framför allt; han har inte sett mig sedan dess och då bara den gången när det var jag och säkert 25 andra som flåsade runt på det passet. HUR kan han komma ihåg mig och att jag pratar i radio???
Det fick mig att fundera på en sak. Vad gör jag egentligen för intryck på folk?  :o/

Kommentarer
Postat av: bobokrull

hehe, verkar som att du ger ett ganska bra intryck om han kommer ihåg dig efter så lång tid :)

2008-04-24 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0