Uppdrag "fit för möte med skitstövel" avblåst

Det blev en timma power-walk på eftermiddagen idag. Riktigt skönt väder! Jag gick nog lite fortare än vad jag vanligtvis gör för jag kom inte lika långt i låtlistan som jag brukar. Ska försöka hålla det lite snabbare tempot i fortsättningen också, för det känns att det gav mer. Är lite matt i benen.  :)  *Nöjd*

Jag var på fest hos Claes´ kompis Björn igår. Claes och jag började prata om vilka som är bjudna till hans och Hillevi´s bröllop i sommar. Tydligen så är en viss person inte bjuden! Det är inte jag så ledsen för. Nu slipper jag stressa för att bli "smal, snygg, sexig och upptagen" till bröllopet! Ha ha ha!  ;o)  Skämt å sido; det hade inte varit så farligt att träffa honom där, jag har kommit över det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0