ZooTube

Igår kväll när jag skulle stänga av tv-n hade Jay Leno på kanal 5 nyss börjat. De hade ett inslag som de kallade för ZooTube där de visade filmklipp med djur som betedde sig kul. Det var hysteriskt roligt! Jag skrattade så att jag låg ner i soffan och tårarna sprutade!  :o)

Nu är de sista banden klara till årets Sweden Rock, och ett av dem är The Poodles! Yes! Jag har sett pudlarna på SRF en gång förut, men jag hoppades faktiskt lite på att de skulle komma i år också.  :P  Startfältet kunde ha varit lite bättre, men jag är ändå nöjd med en hel del band. Bara 68 dagar kvar!  :D

Kommentarer
Postat av: bobokrull

har du skaffat biljetter än? sjukt kul att man snart ligger och dricker öl på sweden rock :)

2008-03-29 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0