Väntar på foton

Tiden fortsätter att flyga iväg. Jag hann som vanligt inte göra allt som jag hade tänkt att göra i helgen. Halva söndagen spenderades med tvätten; jag hann med hela NIO maskiner tvätt! Jag hann även med lite disk och lite bokföring plus annat jobbrelaterat pyssel. Däremot får jag nog ta den där städningen en annan dag...

Idag skickade jag in två filmrullar för framkallning. Det är de två sista jag tog innan jag började använda min nya digitalkamera. Jag minns inte allt som är med på dem så det ska bli spännande att se korten när de kommer.  :)
Jag har dock ännu inte helt bestämt vilken kamera som ska få följa med på Sweden Rock; den gamla APS-en eller den nya digitala... Kanske båda? Nåja, jag har två veckor på mig att fundera.

Kommentarer
Postat av: bobokrull

9 maskiner tvätt? imponerande :)

2008-05-20 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0