Trodde att väntan var slut...

Jag brukar inte köpa skivor särskilt ofta, och de få gånger som jag gör det så är det när det är en skiva som jag verkligen vill ha. I går släpptes Metallica´s nya skiva, och den vill jag ABSOLUT ha. Jag har väntat på det släppet ganska länge och nu när den äntligen har kommit så ska jag självklart köpa skivan.
Det finns en skivaffär här i sta´n där de säljer en del skivor ganska billigt, även nysläppta. Så i går gick jag dit för att kanske köpa skivan, beroende på vad den kostar där. Tyvärr stänger den affären samma tid som jag stänger min affär, vilket jag inte visste för jag trodde att de stängde en timma senare. Mörkt och låst var det, och lite snopet så klart eftersom jag hade ställt in mig på att kanske ha en efterlängtad skiva med mig hem. Kollade lite i skyltfönstret och där fanns reklam för Metallica´s skiva och priset är bara 99:-!!!  :P  Det tycker jag är billigt för en helt nysläppt skiva! Det tycker tydligen många andra också, för i dag när jag gick dit för att köpa den så visade det sig att den hade sålt slut redan i går! Så nu får jag hålla mig till tåls till nästa vecka när de får hem nya.  *aaa*

Dags för lite uppfräshning; ska på 30-årsfest i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0