Gott slut, eller?

Tänk vad fort saker kan ändra sig. I går var jag jätteglad över att Otis mår bättre, i dag har jag ont i magen av oro för nu är han jättesjuk!  :(  Han började att kräkas klockan halv åtta i morse och han håller fortfarande på. Han bara kräks och kräks. För tre timmar sedan försökte jag få honom att äta lite, men han som i vanliga fall slukar maten direkt tittade inte ens åt den. Jag har varit i kontakt med Djursjukhusets jour ett par gånger, och den jag har pratat med tror inte att det har med sköldkörteln eller medicinen att göra. Förmodligen är det något annat, och jag ska avvakta och se vad som händer. I värsta fall får jag åka in med honom i morgon och då blir det inte gratis precis eftersom det är på jourtid.  :(
Så nu blir det ett nervöst slut på det här året för min del.  :S  Med förhoppning om ett bättre år nästa år (i flera olika avseenden) vill jag ändå önska ett Gott Nytt År.

Kommentarer
Postat av: bobokrull

mår otis bättre nu?

2010-01-01 @ 22:33:49
URL: http://bobokrull81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0