Ingen stress... än...

Dagarna bara rusar iväg och jag hinner som vanligt inte göra så mycket som jag borde. Nu är det dessutom bara två veckor kvar till julafton och jag har fortfarande idétorka vad gäller klappar till några stycken. Jag köpte dock en klapp i dag, men det var till en person som jag egentligen redan var klar med.  :S  Nåja, jag hinner ju fundera några dagar till på vad jag ska köpa till kvarvarande stackare. Ingen idé att tokstressa i förväg; jag kan ju vänta med det till nästa vecka...  :/

Kommentarer
Postat av: fi

leta upp en bra sida på nätet o gå igenom sortimentet o börja fundera på en tanke bakom grejerna. men håll dig till en webbadress bara!!

Så gör jag varje jul, o iår har jag överträffat mig själv när det gäller att hitta de ultimata julklapparna till vissa.

2009-12-10 @ 08:39:44
URL: http://kozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0