Nya rutiner i sovrummet

Den här veckan har jag gjort en liten, liten förbättring vad gäller mina sovvanor. Jag kommer ju alltid i säng alldeles för sent och sedan har jag helt otroligt svårt att komma upp på morgonen. Men sedan i söndags kväll har jag gått och lagt mig lite tidigare än vad jag brukar, och för mig betyder det strax efter midnatt.  :)  Det har resulterat i att jag har lyckats att släpa mig ur sängen 10 - 15 minuter tidigare än vanligt. Det är riktigt duktigt av mig!  *Berömmer mig själv*
Nu ska jag bara försöka att fortsätta med det. Det vore ännu bättre om jag skulle kunna komma upp ytterligare 10 minuter tidigare. Jag ska jobba på det.

I helgen har jag fullt upp, så det blir inte mycket tid över till att lata mig. I morgon kväll ska jag jobba.  *Suck*  Hoppas bara att det ger något. På söndag ska jag försöka att kränga lite gammalt skräp som jag har rensat ur här hemma. Då ska jag nämligen vara med på en loppis här i sta´n. Det blir en ny erfarenhet.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0