Tand-tid

Ringde till tandläkaren i dag för att höra om jag kan få komma tidigare än om tre veckor som planerat. Det fanns en tid på tisdag nästa vecka, förutsatt att jag då får komma till en annan tandläkare än den jag var hos senast. Mig spelar det ingen större roll, bara någon kollar upp vad det är som gör ont när jag tuggar. Jag hoppas bara att det inte blir alltför dyrt!  :/  Jag vet inte hur sådant där fungerar, men om det är min nygjorda lagning som har gått sönder; då borde väl inte jag få betala för att den ska göras om? Eller?!? Iofs ingen idé att spekulera i förväg, det kanske visar sig att jag har fått ett helt nytt stooort hål precis brevid den lagningen... Min tid om tre veckor har jag dock kvar; jag har ju tyvärr fortfarande två hål till som ska lagas.  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0