Fest och kalas

I går var det ju alltså dags för vårt 20-årsjubileum. Vi började med lite förfest hemma hos Eva då det var bara vi från vår klass, och sedan åkte vi till Golfrestaurangen där vi mötte upp de andra klasserna. Fördrink, mingel och mat stod på agendan, och det var både roligt och trevligt. Ända tills kvällen fick ett abrupt slut när plötsligt ALLA skulle åka till Stallet.  :(  Why?!? Så jäkla fucking boring!!! Det var likadant när vi hade 15-årsjubileum; då skulle alla iväg till Gruvan i stället. Varför? Jag förstår inte varför man inte kan umgås med skolkamraterna (som man kanske inte har träffat på hur länge som helst) en hel kväll på stället som man har till förfogande, i stället för att åka vidare till ett annat hak där det bara är en massa fjortisar och man kommer ifrån varandra.
Nej, jag blev riktigt anti då. Dessutom hade de mage att ta 180:- i inträde på Stallet! Helt vansinnigt! Aldrig i helvete att jag betalar så mycket för att gå in på det jävla stället. (Jag har jobbat där, så jag får faktiskt skriva så!) Alla gick in där utom jag; jag letade reda på min kusin på ett annat hak och följde med henne hem.
Sammanfattat var det jätteroligt på förfesten, roligt på festen och sedan ett alldeles för tidigt slut på kvällen.

         

         


I dag blev det först lunch med pappa och sedan tårta på Mike´s första födelsedagskalas. Ingen av de andra presenterna som han fick var lika rolig och uppskattad som motorcykeln som han fick av sin morfar. Den åker framåt och bakåt, och har både lyse och ljud! Värsta häftiga grejen!  :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej gamla tant!! ;)

Kul att se lite kort från festen, vi ser ju faktiskt jätteunga ut...

Kul det var, tills det blev tråkigt...

Men i höst gör vi om att!

Kram!!

2010-05-10 @ 18:22:35
Postat av: Jimmy

Fasen jag ser ju fuller ut fast jag inte ens är det !!

2010-05-16 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0